• Please make sure you are familiar with the forum rules. You can find them here: https://forums.tripwireinteractive.com/index.php?threads/forum-rules.2334636/
  • Weve updated the Tripwire Privacy Notice under our Policies to be clearer about our use of customer information to come in line with the EU General Data Protection Regulation (GDPR) rules that come into force today (25th May 2018). The following are highlights of our changes:

We've incorporated the relevant concepts from the GDPR including joining the EU and Swiss Privacy Shield framework. We've added explanations for why and how Tripwire processes customer data and the types of data that we process, as well as information about your data protection rights.

For more information about our privacy practices, please review the new Privacy Policy found here: https://tripwireinteractive.com/#/privacy-notice
lethalvortex
Reaction score
14

Profile posts Latest activity Postings Best answers About

• any idea why on the custom perks/fun perks it say perk i not available then when i kill a zed it gives me a critical error?
    hy lethal i have a wish.please make a trader door tutorial because i dont know how its made:)
    hoi, ja je moet hammer vergeten als je met unreal editor werkt het is echt verschillend. het werk heel anders. ik heb ook met hammer gewerkt en had ook vaak ruzie met unrealeditor:D maar ja als je geduld hebt merk je dat het heel makkelijk werkt en snel:D je kan me anders wel toevoegen op steam username Lethal_vortex . Maar moet je zeggen dat concert_hall niet van mij is. ik heb vaker dat gehoord en geen idee waarom ze me daarvoor aan zien:D
    hey lethalvortex, k heb een paar probleempjes met het map editten. kheb eigenlijk persoonlijke help nodig, want er zijn dingen die in geen 1 tutorial worden besproken. je videos op youtube helpen, maar niet precies wat ik wil. ik wil namelijk een map maken maar ik weet niet hoe het werkt met die muren enzo. want als je zeg maar een kubus maakt, zie je de muren niet in de grid.. kweet de muren zijn 16units.. maarja.. als je zeg maar bezig bent is het heel moeilijk te begrijpen waar die muren zich precies bevinden.

kweet wel wat van mappen af, maar dan in de half-life 1 engine (Valve Hammer Editor), kvind dat trouwens een veel betere editor. Veel makkelijker! Btw je concert_hall is echt fun altijd ^^

maar als je wil helpen, voeg mij dan toe op msn als je wil. l_igriv@hotmail.com

bvd!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…