• Please make sure you are familiar with the forum rules. You can find them here: https://forums.tripwireinteractive.com/index.php?threads/forum-rules.2334636/

Squad Dutch RO clan?

www.bob-gaming.nl is een multi-game clan maar sinds kort is RO er in opgenomen en we zijn nog members nodig, die nederlands spreken dus dat is geen probleem hier :p wel zijn teamspeak en een microfoon vereist. een trial is opgeschort wegens tekort aan nederlandse RO spelers en we gewoon mensen nodig hebben. mijn Xfire is sicdisaster dus als je dat toevoegt kan ik je ook wel ff aan wat mensen voorstellen:)
 
Upvote 0
www.bob-gaming.nl is een multi-game clan maar sinds kort is RO er in opgenomen en we zijn nog members nodig, die nederlands spreken dus dat is geen probleem hier :p wel zijn teamspeak en een microfoon vereist. een trial is opgeschort wegens tekort aan nederlandse RO spelers en we gewoon mensen nodig hebben. mijn Xfire is sicdisaster dus als je dat toevoegt kan ik je ook wel ff aan wat mensen voorstellen:)


Alle nederlandse spelers lijken al in een clan te zitten :p
 
Upvote 0
Als er maar geen friezen in komen :p

fok jou ik ben een fries ja!:p laten jullie jezelf ff lekker veroveren door de romeinen, de friezen hielden wel stand :D geboren vechters wij hea, die simpele maar sterke boeren hier:p

over de clan, we hebben nou 5/6 mensen, nog te weinig dus ;) zoek de site eens op, meld je aan en kijk eens rond zou ik zeggen :)
 
Upvote 0
bwahahahm,i take the challenge :)

its simple logic

Pt is german, NS is be dutch. we'd win! (after some training!)

Gewoon alle ned clanners en niet clanners bij elkaar om 1 grote nederlandse familie te worden :). Met een idee van een ronde tafel iedereen gelijk :) hoofddoel fun geen vage beleiden etc.

Kan iemand misschien een soort van site maken ;o waar we ff duidelijk alles bij elkaar kunnen houden. Hoeft niet fancy te zijn lekker simpel en plain :D. (misschien kunnen we een plekkie krijgen op redorchestra.nl? gewoon een losse tab ofzo :p

Ik ben zelf nogal chaotish en niet goed in organisatorische aspected, dus zouden misschien wat mensen kunnen helpen met het opzetten van deze clan. :)
 
Last edited:
Upvote 0